Usein kysytyt kysymykset
Toimitustiedot
Mitä toimitustapoja on saatavilla?
Suomessa paketit toimitetaan DB Schenker:illä lähimpään noutopisteeseen. Toimitus on mahdollista tilata myös maksullisella Postin kotiinkuljetuksella suoraan kotiin tai voit noutaa tilauksesi Helsingin Concept Storelta ilmaiseksi.
Kansainväliset toimitukset hoidetaan GLS:n tai FedExin kautta riippuen toimitusmaasta. Paketisi toimitetaan joko vastaanottajalle henkilökohtaisesti tai noutopisteeseen kohdemaassa.
Paljonko toimitus maksaa?
Toimituskulut määräytyvät sijaintisi mukaan.
Suomessa toimitus lähimpään Schenkerin noutopisteeseen maksaa 8,90 € tilauksille, joiden arvo on alle 100 €. Yli 100 €:n tilaukset toimitetaan ilman toimituskuluja. Postin kotiinkuljetus maksaa 30 €. Voit myös noutaa tilauksesi maksutta Helsingin Concept Storelta.
Euroopan sisällä (mukaan lukien Sveitsi ja Norja) toimitusmaksu on 30 €.
EU:n ulkopuolella toimitusmaksu ja aikatauluarvion saamiseksi ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Kuinka kauan toimitus kestää?
Teemme parhaamme toimittaaksemme tuotteesi mahdollisimman nopeasti. Toimitusaika varastossa olevilla tuotteille on lähetettynä noin 3–4 arkipäivää Suomessa, 3–7 päivää Euroopassa ja 7–14 päivää muissa maissa. Finarte Concept Storelta noudettavien tilausten toimitusaika on arviolta 5-10 arkipäivää.
Jälkitoimitettavien tuotteiden toimitusarvion näet tuotteen kokoa valitessasi. Huomiothan, että arviot voivat muuttua meistä riippumattomista syistä.
Sujuvan toimituksen varmistamiseksi lisää tilaukseesi puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi.
Toimitatteko ulkomaille?
Kyllä, toimitamme maailmanlaajuisesti. EU:n, Norjan ja Sveitsin sisällä voit tehdä tilauksen suoraan verkkokaupastamme. Jos haluat tilata EU:n ulkopuolelle tai kohtaat ongelmia tilauksesi kanssa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme – autamme mielellämme!
Huomaathan, että vastaanottaja on vastuussa mahdollisista tullimaksuista ja tulliselvityksestä vastaanottajamaassa.
Maksutiedot
Mitä maksutapoja hyväksytte?
Tarjoamme kaksi turvallista maksutapaa: PayPal ja Paytrail.
PayPal tukee useita luottokortteja, kuten Visa, MasterCard, American Express, Discover, JCB, Diner’s Club ja EnRoute. Voit myös maksaa henkilökohtaisella PayPal-tililläsi.
Paytrail mahdollistaa maksamisen suoraan pankistasi, mukaan lukien Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki, tai luottokorteilla kuten Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, Eurocard ja Diners Club. Paytrail tarjoaa myös lasku- ja osamaksuvaihtoehtoja yhteistyökumppaninsa Collector Bankin kautta. Lisäksi voit maksaa MobilePay-sovelluksella valitessasi Paytrailin.
Onko ostaminen verkosta turvallista?
Ostaminen verkkokaupastamme finarte.fi on turvallista. Sivusto on SSL-suojattu.
Maksutavat PayPal ja Paytrail ovat kansainvälisesti luotettuja ja turvallisia. Lue lisää maksutapojen turvallisuudesta ja tietojen käsittelystä:
Tilaukset ja palautukset
Kuinka teen tilauksen?
Valitse ensin koko (jos haluttua kokoa saatavilla) ja napsauta ”Lisää ostoskoriin” -painiketta. Voit myös lisätä kappalemäärän tässä vaiheessa.
Lisättyäsi tuotteen voit jatkaa ostoksia, tarkastella ostoskoria tai siirtyä suoraan kassalle. Ostoskori-ikoni oikeassa yläkulmassa vie sinut ostoskoriin, jossa voit muokata tilaustasi, poistaa tai lisätä tuotteita.
Kassalla täytä tietosi, valitse maksutapa ja viimeistele tilaus.
Mitä ”arvioitu toimitusaika” tarkoittaa?
Tämä tarkoittaa, että tuotetta ei ole varastossa tällä hetkellä, mutta se on tilattavissa jälkitoimituksella. Lähetämme jälkitoimitettavat tuotteet heti, kun tuotetta saapuu taas varastoomme. Arvioitu toimitusaika löytyy tuotetiedoista.
Huomiothan, että arvioidut toimitusajat voivat muuttua meistä riippumattomista syistä.
Tarvitsenko tilin tilauksen tekemiseen?
Kumpikaan maksutapa (PayPal tai Paytrail) ei vaadi tiliä tilauksen tekemiseen, mutta suosittelemme tilin luomista helpottamaan tulevia ostoksia.
Keneen otan yhteyttä, jos minulla on kysyttävää?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos sinulla on kysymyksiä tuotteista, ostokokemuksestasi tai toimituksesta.
Mikäli sinulla on maksuihin liittyviä kysymyksiä, suosittelemme olemaan yhteydessä suoraan maksupalveluun, eli Paytrailiin tai Paypaliin.
Kuinka voin peruuttaa tai muuttaa tilaustani?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme store@finarte.fi peruutus- tai muutospyynnöissä, niin autamme sinua.
Kuinka voin palauttaa tilaukseni?
Jos et ole tyytyväinen tilaukseesi, voit palauttaa tuotteet 14 päivän kuluessa niiden vastaanottamisesta.
Palauttaaksesi tilauksesi Suomessa, palauta ostoksesi lähimpään DB Schenkerin palautuspisteeseen (sama kuin noutopiste). Lisää täytetty palautuslomake pakettiin ja palauta ostos alkuperäisessä pakkauksessaan, alkuperäiset toimitustarrat ehjinä. Alkuperäinen postitustarra toimii myös palautustarrana.
Mikäli tilauksesi on toimitettu Schenkerin sijaan Postin kotiinkuljetuksena, ole palautuksesta yhteydessä asiakaspalveluumme palautusohjeet saadaksesi.
Palauttaaksesi tilauksen Suomen ulkopuolelta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Kun olemme vastaanottaneet palautetut tuotteet ja varmistaneet, että ne täyttävät kaikki palautuksen vaatimukset, palautamme ostoksen hinnan kokonaisuudessaan, josta vähennetään palautusmaksu (15€ Suomessa, 30€ Suomen ulkopuolelta). Toimituskuluja ei palauteta.
Mikäli tilauksessasi on viallinen tai väärä tuote, ole yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse store@finarte.fi, jotta voimme korjata virheen.
Jos sinulla on kysyttävää tuotteen palauttamisesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme varmistaaksesi palautuksesi nopean käsittelyn.
Kuinka voin seurata tilaustani?
Kun varastomme on käsitellyt tilauksesi loppuun ja tilauksesi on lähtenyt matkaan luoksesi, saat automaattisen sähköpostin mukana seurantakoodin tilauksellesi. Voit seurata tilaustasi tämän sähköpostitse saamasi seurantakoodin linkin kautta.